10 Mar 2015

hotpoint ariston çamaşır makinesi kapağı açılmıyor

Hotpoint - Ariston çamaşır makinenizin kapağı açılmıyorsa,

*Muhtemelen makinenizin içerisinde su kalmıştır.  makine olası bir nedenle arıza vermiş ve yarıda kalmış olabilir yada suyu boşaltamamış olabilir. Cihazınız özelliği içersinde su varken kapağın açılmasını engelliyordur. Yapmanız gerekenler aşağıda sıralanmıştır.

*cihazının  tekmelik bölümünü açın.(ince düz tornavida ile açabilirsiniz ortadan ve başlardan hafifçe kastırarak kırmadan açabilirsiniz)
*sağ köşede olan siyah kapağı açın.( cihazdaki su dökülecek, sizin için önemli ise altına  leğen koymayı unutmayın)
*kapağın içinde her hangi yabancı bir cisim olmadığını kontrol edin. toka, para,yüzük vb.)
*eğer herhangi bir cisim var ise cihazınız bu nedenden dolayı yarıda kalmış olabilir.
*eğer siyah kapağı açamaz iseniz solda yeşil renkte bir plastik göreceksiniz. onu çekerek kapağı açabilirsiniz.

CİHAZ ELK. İKEN MÜDAHELE ETMEYİNİZ.

Çamaşır Makinesi kapağı nasıl açılır
Çamaşır Makinesi içinde su kaldı.

71 yorum:

  1. Bunları yapmama ragmen kapak acilmiyor ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaki sağ ve sol vidaları çıkardım. Ön taraftaki sağ alt köşedeki kapağı açtım suyunu boşalttım ve söylemiş olduğunuz gibi içinden toka çıktı. Bunları uygulamama rağmen kapak hala açılmıyor.

      Sil
    2. Alta yeşil plastik yok ne yapabilirim makine fmg 823

      Sil
  2. Merhaba. kapı tutamağını kırmış olabilirsiniz. tekrar alttaki yeşil plastiği çekili konumda tutarak kapıyı çekmeyi deneyin.

    YanıtlaSil
  3. Hala açılmıyor.

    YanıtlaSil
  4. Makinanin ust kapagini acin. Arkada iki vidasi var. Daha sonra kilitin oldugu bolgeden dili kurtarin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler işe yaradı helal olsun size

      Sil
  5. Hotpoint-Ariston çamaşır makinemin kapı tutamağını kırdım sanırım. Kapı kulpu boşa geliyor gibi. Nasıl açıp çamaşırları içinden alabilirim?

    YanıtlaSil
  6. Hotpoint-Ariston çamaşır Makinenizin arkasında üst kapağın iki adet vidası var sag ve sol köşede. Onları açınız ve elinizi uzatarak kapağın dilini kilitten kurtarmaya çalışınız. Cihaz fişte iken müdahalede bulunmayınız. İyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkur ederim..üst kapaği sabırla açtiktan sonra kapağin açan içten ust dügmeye bastırarak açildi servise 100tl vermekten kurtuldum..işe yariyor pes etmeyin

      Sil
  7. İndesit çamaşır makinesinin kapağı açılmıyordu. Son yorumumuzdan yola çıkarak sorunu çözdüm teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Kilidi dii ne tarafta acaa

    YanıtlaSil
  9. Kilidi dii ne tarafta acaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazın karşısından bakdığınızda sağ tarafta.

      Sil
  10. Merhaba
    Program düğmesi kırılmış olabilir ve bu nedenle program seçimi yapamıyor olabilirsiniz
    yada cihazınız banyoda ise, ekran kartı nemden etkilenip hata vermesine sebeb olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihazı fişten çekip tekrar takın. Muhtemelen program başlamadan açılacaktır.

      Sil
    2. Pompa kapağını açtım.suyu boşaltınca evet.içinde yabancı cisimler çıktı.bunun üzerine kapağı ve iç kısmını iyice sildim.temizledim.temizledikten sonra kapattım.yalnız makine kapağını tekmelik kısmına hafif yumrukladığımda hala açılmadı.kapağı açmak için deneyebileceğim başka bir yol varmı?

      Sil
  11. Kapı kilitli olduğu için o ışık yanıyor. Makinenin içinde su varsa o kapak açılmaz. Eğer kapının tutamağını zarar verdiyseniz yine açamazsınız. Eğer elinizden gelirse üst kapak vidalarını söküp kapı üstten açmaya çalışınız.

    YanıtlaSil
  12. F 1 çamaşır makinesi Ekran kartı hatasını düzeltmenin bir yolu varmıdır

    YanıtlaSil
  13. F 1 çamaşır makinesi Ekran kartı hatasını düzeltmenin bir yolu varmıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anakartın değişmesi gerekiyor.

      Sil
    2. Hotpoint ariston makinesine reset atılabilirmi.atılabiliyorsa reset işlemini nasıl gerçekleştirirm?

      Sil
  14. Makinem içinde çamaşırlarla kapalı kaldı. Yazılanları okuyarak sorunu servise gerek kalmadan & beklemeden çözdüm. çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz teşekkür ederiz. İyi günler

      Sil
  15. Benim makinda h 20yanıp sönüyo neden açaba

    YanıtlaSil
  16. Benim makinda h 20yanıp sönüyo neden açaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Öncelikle musluğu kontrol edin. Açık olduğundan emin olun. Temiz su hortumunun makineye bağlandığı kısımdaki filtreyi kontrol edin. Eğer buralar temiz ise filtresine takılı olduğu parça yani centilmen arızalı olabilir. Eğer ventilde de sorun yoksa Anakart arızalıdır

      Sil
  17. Galiba kapak kırıldı ne yapmam lazım? kapak acilmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alttaki tekmeliği bir tornavida yada bıçak yardımı ile açın. Solda plastik bir parça olacak. Onu çekerek kapağı açmaya çalışın.

      Sil
  18. Paylaşım için teşekkürler açıklamanız sayesinde kapağı açtım

    YanıtlaSil
  19. Ariston hotpoint camasir makinasi f05 hatasi veriyor alt kısmı açtım boşaltmak için ancak bir türlü açılmıyor ne yapmalıyım acil yardım!!!

    YanıtlaSil
  20. Alt sağ köşedeki kolu çeviremiyorum ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  21. Penseyle açmaya çalışsam olurmu??

    YanıtlaSil
  22. Makinam cocuk kilidi kapali makinesi kapisi acik kaldi kapanmiyor

    YanıtlaSil
  23. Makinam cocuk kilidi kapali makinesi kapisi acik kaldi kapanmiyor

    YanıtlaSil
  24. Merhabalar İndesit PWE 7108 S EU marka model çamaşır makinamın
    kapağı açarken kırıldı. kapak açılmıyor. galiba kapak dili sıkıştı.
    Sağ alt panelden mavi plastik çubuğu çektiğimde açılmıyor. kırılır diye fazla güç uygulamıyorum.Üst paneli açıp iç kısmında sağ tarafta kapağın (kilit panelinde) kilit dilini bulamıyorum.Alttan gelen mavi çubuğu görebiliyorum. Çamaşırları alamıyorum. Ne yapmam gerekir Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  25. plastik bağlama çubuğu
    durma konumundan
    serbest kalana kadar tırnağı
    kullanarak çekip çıkarın,
    kapak kilidinin açıldığını
    gösteren “çıt” sesini duyana
    kadar aşağı doğru çekin.

    kaynak:İlgili çamaşır makinesinin servis el kitabının 9 ve 10 ncu sayfasında detaylı resimlerle birlikte gösterilmektedir.

    YanıtlaSil
  26. Merhaba.
    En altta boydan boya beyaz bir plastik var. Tekmelik dediğimiz. O plastiği Sağ orta ve sol baştan hafifçe kastırarak açın. Kapı kulpunun olduğu tarafta bir plastik göreceksiniz. plastik bağlama çubuğu
    durma konumundan
    serbest kalana kadar tırnağı
    kullanarak çekip çıkarın,
    kapak kilidinin açıldığını
    gösteren “çıt” sesini duyana
    kadar aşağı doğru çekin. Kapak açılmış olacak. İyi günler.

    YanıtlaSil
  27. AQXF 109 makinam f01 uyarısı veriyor kapakta açılmıyor ne yapabilirim çamaşırlar ıslak

    YanıtlaSil
  28. Merhaba
    F01 hatası anakart arızası.
    kapağı açmak içinse
    En altta boydan boya beyaz bir plastik var. Tekmelik dediğimiz. O plastiği Sağ orta ve sol baştan hafifçe kastırarak açın. Kapı kulpunun olduğu tarafta bir plastik göreceksiniz. plastik bağlama çubuğu
    durma konumundan
    serbest kalana kadar tırnağı
    kullanarak çekip çıkarın,
    kapak kilidinin açıldığını
    gösteren “çıt” sesini duyana
    kadar aşağı doğru çekin. Kapak açılmış olacak. İyi günler.

    YanıtlaSil
  29. Merhaba benim hotpoint ariston makinam f anahtar isaresi veriyor ama kapisi aciliyor kapaniyor makineyi yikamaya ayarliyorum ama yazdigim isareyi veriyor

    YanıtlaSil
  30. Ne yapmaliyim duzelir bi seymi yoksa ustami cairmaliyim yardim edin lutfen

    YanıtlaSil
  31. Merhaba
    Kapı kilidinde problem yoksa anakart arızası olarak gözüküyor. 444 50 10 arayarak en yakın yetkili servisden yardım almanızı öneririz. İyi günler

    YanıtlaSil
  32. Yeşil ip benim makşnemde yok yada ben bulamadım üstünü açtım ama kilit dili oynamıyor lütfen acil yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makinede kilit ışığı yanmıyorsa kapı kulpu kırılmıştır. Dili hafif kastırarak açabilirsiniz,eğer kilit ışığı yanıyor yada ekranda kilit resmi var ise suyu boşaltmamış olabilir. Alttaki pompa kapağını açarak suyunu boşaltabilirsiniz.

      Sil
  33. Merhaba Ariston Hotpoint fmg 823 çamaşır makinesi yeşil abarati cekip içini boşalttıktan fakat daha sonra açılmadı makine ışıkları gelmiyor

    YanıtlaSil
  34. Merhaba hotpoint ariston camasir makinesi kapı tutanağı kırıldı yenisini aldım yedek parcacidan fakat yerine oturtamiyorum yardımcı olursanız sevonirim

    YanıtlaSil
  35. Merhab kolay gelsin hotpoint arxxf106 çamaşır makinası arıxa verdi door yazısı cıkıyor makinayı başlama düğmesine bastıktan snra 3 tık tık sesi verdiktrn snra çalısmıo ışıkların bazılarında yanıp sönmeler mevcüt sorunun ne olduğunu öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  36. Hotpoint Ariston ARXGD 1291 (TK)/S A+ 9 Kg makinam kilitlenmiyor kilitlenmedigi icinde calismiyor kapagi söktüm. Kilit dilini tutan yaylı parca atmıs yerine taktim ama yine kilitlenmiyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  37. Ustam makinam f06 hatasi veriyor napmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  38. Makinaya çamaşır attık ama cebimde para vardı makinayı kapattm ama kapak açılmıyor nasıl açacam kapagını yardm edin lütfen

    YanıtlaSil
  39. Merhaba benim makinada tüm ışıklar yanıp sönüyor ve kapı kilitlemiyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  40. Benim makinam bitiyor ama end yazısı yanıp sönüyor ve kırmızı kilit işareti yanıyor neden acaba lütfen yardımcı olun Hotpoint ariston wmf 702 makinenin markasi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim makine de böyle oldu çözüm bulabildunizmi

      Sil
  41. Makinada f6 hatası veriyor ve tüm ışıklar yanıp sönüyor

    YanıtlaSil
  42. Hotpoint aqualtis camasır makinasi kapagı acık kitlendi hic bi sekilde kapak kapanmiyo kilit acilmiyo kapak acık yikama yapıyo yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  43. Hotpoint aristokrat çamaşır makinemi kapağı açılmıyor içinde çamaşır var ama yıkamayı bitirdi kapısını açmıyor

    YanıtlaSil
  44. Bende alt filtre kapağını açamıyorum. Ne yapabilirim. Pençeyle açsam kırılır diye korkuyorum.

    YanıtlaSil
  45. F06 hatasi nasıl duzeltebilirim

    YanıtlaSil
  46. Lütfen banada yardımcı olur musunuz makinem kilit gösteriyor sadece kapısı açılmıyordu sizin sayenizde açtım ama kapatınca tekrar kilitleniyor anahtar gitmiyor ekrandan

    YanıtlaSil
  47. Yıkama btince kilit açılmıyor yardimci olun lutfen

    YanıtlaSil
  48. Kilit konusunda yardimci olabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  49. Merhaba makinenin kapısı açılmıyor ve alttaki kutuyu çıkardığımda bahsettiğiniz yeşil bir şey yok

    YanıtlaSil
  50. Hotpoint çamaşır makinesi açılmıyor. Makinenin bitme sesi geliyor . Kilit işareti de gidiyor . Ama kapak açılmıyor.

    YanıtlaSil
  51. Merhaba makinam kapagı acılmıyor ve. Sureli yanıp sonuyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  52. Merhaba. Ariston marka çamaşır makinede Deterjan haznesindeki ölçünün yazdığı mavi parça orta kısma tam takamamışım.deterjan alırken muhtemelen makinenin içine gitmiş. Borulardan tahliye mi olmuştur yoksa atıkların biriktipi alt bölmeden çıkar mı? O parça ayrıca temin ediliyor mu?

    YanıtlaSil
  53. Merhaba Hotpoint Ariston marka çamaşır makinesi başlat tuşuna basınca sürekli dıt dıt sesi çıkarıyor kilit ışığıda yanıyor yıkamaya geçmiyor sorun nedir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba makina program bitti ama işiklari yanip sönüyordu son dakikada sonra makina durdu ama düğmeler yanip sönüyordu ve kapahi acmadi buarada işiklarida sönmedi kapatma düğmesine bastım kapati yanan sönen yalniz kilit resmî sanki takili kaldi ve kapi acilmadi fişini cektim yardimci olurmusunuz lütfen

      Sil
  54. Merhaba benim Ariston aqualtis çamaşır makinesinin düğmelerinin ışığı yanmıyor ...içinde çamaşır varken aniden durdu sonra kapağı üstten kapağı açarak açtık çamaşırları içinden aldık ama bu seferde digital ekranı yanmıyor ışığı ama makineye elektrik gidiyor içinde elektrik var bu digital ekrana reset atmam gerekiyor bana yardımcı olurmusunuz
    Nasıl atalım

    YanıtlaSil
  55. Merhaba benim makina lock tüşü devreye girdi nasil çikarmayim

    YanıtlaSil

Bu sayfa altında yorum yaparak diğer kullanıcılara da yardımcı olabilirsiniz. Sorularınız teknisyenlerimiz tarafından gün içerisinde cevaplanacaktır.İletişim formu veya telefon aracılığı ile irtibata geçebilirsiniz.
Üye değilseniz lütfen yorum yapmak yada soru sormak için anonim kullanıcı tercihini seçiniz ve robot değilim kutucuğunu işaretledikten sonra çıkan resimleri aşağı kaydırarak üzerinde yazan nesnelere uygun fotoğrafları seçerek onaylayınız. yorumunuz başarı ile yayınlanacaktır.



Bulunduğuz İl İlçe Semt de yetkili servis direk numaralarını yazabilir, diğer kullanıcılara yardımcı olabilirsiniz.

Herhangi bir serviste teknisyen iseniz, sitemizde yazar olmak ve site üyelerine yardımcı olmak için, ysndincer@hotmail.com yada iletişim kutusu aracılığı ile irtibata geçebilirsiniz.