28 Ara 2020

BUDERUS GB 162 A6 ARIZASI

 Birileri faydalanır diye yazmak istedim. 

kombimiz yaklaşık bir hafta önce a6 arızası vermeye başladı. bacası dikey ve yağmur yağdığı zamanlar bacanın etrafından su alıyor , ne yaptıysak kesemedik. 

içerisindeki suyu kendi imkanlarımızla temizledik ve kuruttuk. buna rağmen a6 ateşleme hatası vermeye devam etti.

kombi fan motorunu çalıştırıyor. daha sonra ateşlemeyi devreye alıyor, lakin gaz gelmiyor. 

tüm ölçümleri yapmama rağmen çalıştıramadım.

servis çağırdık, ateşleme grubunu değiştirelim belki iyonizeyi görmüyordur cihaz dediler. değiştirdiler yok , hataya devam. gaz valfi arızası dediler ve sıfırının ellerinde olmadığını en erken şubat ayına geleceğini söylediler. ikinci elini bulup geldiler. fan motoru ile komple takım olarak.

oda yine aynı arızayı verdi. bu da bozuk çıktı, başkada elimizde yok dediler. kartın sağlam olduğunu düşündüğüm halde onu da söküp kombi kart tamiri yapan bir yakınıma götürdüm. sağlam olmasına rağmen triyakları da değiştirdik , ne olur ne olmaz diyerekten.

ve kombi yine çalışmadı...

 kendi imkanlarımızla çıkma gaz valfi buldum satın aldım, onunla da aynı hatayı verdi.

oturdum internet sitelerinde buderus gb 162 a6 arızasının olası nedenlerini araştırmaya.

-gaz sayacı 

-gaz valfi

- kart arızası'ndan başka bir cevap yok. 

taa ki bir kullanıcının yorumunu okuyana kadar. sanırım yeri uzaktı ve cihaz garantili olduğu için, servis gitmeye üşenip diğer seçeneği söylemek zorunda kaldı.

şöyle yazmış kullanıcı;

- kombim garantili . denilenlerin hepsini yaptık çalışmadı ve servis en son olarak SU GİDERİNE BAKMAMIZI SÖYLEDİ. BİZDE TIKALI OLDUĞUNU FARKETTİK ve TEMİZLEDİK. CİHAZIMIZ ÇALIŞIYOR. ANCAK GARANTİ DIŞI KALMIŞ MIDIR ?

Bu yorumu okuduktan sonra hemen cihazın yanına koştum. altında sürahiye benzer plastik bir parça var. içine su doluyor ve bağladıkları pis su hortumundan tahliye ediliyor. içi su dolu idi. çıkarıp suyu boşalttım. pis su hortumunu iyice temizledim ve sonunda cihazı çalıştırdım.


direk bu yorumu okuyup kolayca yapın diyede buraya yazdım. belki erken denk gelirsiniz de benim gibi uğraşıp durmazsınız.

İmla hataları için kusuruma bakmayın.


1 yorum:

  1. bizde de buderus gb 162 var. sayenizde servis çağırmadan çözdük problemi. teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil

Bu sayfa altında yorum yaparak diğer kullanıcılara da yardımcı olabilirsiniz. Sorularınız teknisyenlerimiz tarafından gün içerisinde cevaplanacaktır.İletişim formu veya telefon aracılığı ile irtibata geçebilirsiniz.
Üye değilseniz lütfen yorum yapmak yada soru sormak için anonim kullanıcı tercihini seçiniz ve robot değilim kutucuğunu işaretledikten sonra çıkan resimleri aşağı kaydırarak üzerinde yazan nesnelere uygun fotoğrafları seçerek onaylayınız. yorumunuz başarı ile yayınlanacaktır.



Bulunduğuz İl İlçe Semt de yetkili servis direk numaralarını yazabilir, diğer kullanıcılara yardımcı olabilirsiniz.

Herhangi bir serviste teknisyen iseniz, sitemizde yazar olmak ve site üyelerine yardımcı olmak için, ysndincer@hotmail.com yada iletişim kutusu aracılığı ile irtibata geçebilirsiniz.